Trupul neinsufletit al sotiei lui Salam adus acasa

marți, 14 aprilie 2009
Moartea prematura a Stefaniei a fost un soc atat pentru lumea manelistilor,cat si pentru Florin Salam care nu stia ca are probleme la ficat si rinichi atat de grave.
Duminica noaptea trupul a fost adus la vila,fiind jelita pana la 6 dimineata.Fata lor nu a aflat inca de moartea mamei“Fetiţa mea nu ştie că i-a murit mama”, s-a confesat Salam unor prieteni apropiaţi.
Prietena foarte buna cu Fanica,Minodora care a stat prima noapte la priveghi declara“Am stat, duminică noaptea, la priveghi şi am plecat de acolo răvăşită şi mută de durere. Florin era distrus, nu l-am văzut niciodată în starea asta. Nu vorbea cu nimeni, nu auzea nimic în jurul lui. Eu şi Ştefania eram cele mai bune prietene.Ştiu că din copilărie a avut probleme mari cu ficatul, care era foarte sensibil. Mergea des la doctori să se trateze, dar boala a răpus-o până la urmă.”

Inmormantarea,maine de 100.000
euro
Se pare ca inmormantarea va fi la fel de scumpa ca si nunta,dupa o casnicie de numai 2 ani.De dimineata au fost aduse mese,scaune si prosoape.Numai lautarii tocmiti au costat 50000 de euro iar sicriul de mahon a costat 1500 de euro.
Nasul cuplului Adrian Copilul Minune la concertul de aseara“Cu toate că e ziua rromilor, e o zi nefericită pentru mine, pentru că e vorba de fina şi finul meu. Sper să-i ajute Dumnezeu lui Florin, să-l întărească. Dedic lui Fănica, Dumnezeu s-o ierte, şi lui finu’, Florin Salam, toate melodiile cântate de mine în această seară”.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu