Elan a dat bani pe Mandruta iar Mihaela Radulescu ramane cu copilul

miercuri, 1 aprilie 2009
Saptamana trecuta va prezentam un articol cu barbatii celebrii din Romania in ipotaze socante,venite ca un semnal de alarma impotriva violentei in familie.Cei 24 de barbati au pozat ca batuti,decedati,maltratati de neveste,scopul final fiind strangerea de fonduri.Ideea acestei campanii a fost al fotografului Alex Galmeanu,luni avand loc licitatia acestor fotografii.Supriza serii a fost faptul ca Elan Schwartzenberg,a licitat pentru Lucian Mandruta care era"batut mar". Aceasta licitatie nu poate fi intamplatoare,deoarece in urma interviului dintre Mandruta si Schwartzenberg,a avut loc un mare scandal in care Mihaela Radulescu il acuza pe stirist ca ar fi luat bani de la fostul ei sot ca reporter special.Intr-o forma sau alta,ironic acest fapt s-a adeverit.

Ayan ramane cu mama lui

In ceea ce priveste custodia copilului,legea a fost de partea vedetei Antena 1.Audierile au durat numai o ora iar dupa proces Elan Schwartzenberg a declarat ca nu va mai incerca sa ia copilul,intelegand ca normal este sa stea cu mama lui "Opresc orice acţiune împotriva Mihaelei. Gata! Pun stop!Îmi asum ca atare faptul că justiţia a decis că Ayan trebuie să stea la mama lui. Nu consider că am câştigat sau am pierdut.Oricum, chiar dacă aş fi câştigat, renunţam imediat. Am vrut doar să-i dau un semnal de alarmă Mihaelei, şi atât. Important e că atunci când copilul va avea 15 ani şi mă va întreba de ce l-am lăsat într-un hotel, voi avea o explicaţie pentru el."
Radulescu a declarat la randul ei multumita iesind din Tribunal"S-a întâmplat ceea ce trebuia să se întâmple. Copilul va sta cu mama lui. Mă simt de parcă aş fi avut cel mai lung travaliu din lume, e ca şi cum aş fi născut a doua oară!"
Magistraţii au respins cererea, iar situaţia juridică a micuţului Ayan rămâne la fel ca în ziua divorţului dintre părinţii săi adica îl va creşte mama, iar tatăl îl poate vedea oricând doreşte.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu