Tolea la inchisoare!

miercuri, 1 aprilie 2009

Desi au trecut deja 3 saptamani de cand e la inchisoare,nu pare prea trist,dimpotriva joaca fotbal in curte,glumind chiar ca ar putea fi selectat la national.Reporterii ziarului Libertatea cu acest prilej i-au pus cateva intrebari,pe care fostul jucator de K1 a raspuns cu zambetul de buze:

Reporter: Cum merge cartea pe care o scrie Tudor Mihăiţă despre viaţa ta? La ce capitol aţi ajuns?
Anatolie Ciumac: În cinci zile, am ajuns cam pe la întâmplările de la vârsta de 25 de ani. De un an se tot roagă băiatul actorului George Mihăiţă să facem cartea asta. Dacă nu aş fi fost după gratii, unde am atâta timp liber, nu aş fi făcut niciodată volumul ăsta.

Reporter:Cum decurge o zi după gratii, ce faci? Cum e mâncarea?
Anatolie Ciumac:Mă trezesc dimineaţa, joc o oră fotbal, o alta fac genuflexiuni şi flotări, citesc şi povestesc cu Tudor. Mă uit şi la televizor. Am în cameră o plasmă. Dar nu a Magdei, adică aia pe care m-a acuzat Magda că am furat-o din garsonieră (n.r. râde în hohote). Cât despre mâncare... a fost o surpriză pentru mine. Tot ce se găteşte aici este bun. Dar nu mă mai interesează nimic (n.r. se întristează brusc). De când sunt închis, nici poftă de mâncare nu mai am.

Reporter:Ce citeşti? De unde ai cărţi?
Anatolie Ciumac:Am terminat “Unsprezece minute” a lui Paulo Coelho, iar acum citesc “A trăi pentru a-ţi povesti viaţa” a lui Gabriel Garcia Marquez. Mi le-a adus Roxana Ciuhulescu (n.r. realizatoarea “ProMotor” de la PRO TV ), care m-a vizitat de curând.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu