Razvan,Dani si Crudu in parc...

luni, 27 aprilie 2009
Cei 3 prezentatori ai matinalului de pe Antena 1 "Razvan si Dani"au facut poze in parcul Cismigiu pentru Tv Mania.Cum era de asteptat glumele si buna dispozitie a fost nelipsita.Se pare ca Daniela Crudu s-a adaptat bine cu echipa,dovada fiind declaratiile "matinalului" Razvan"Daniela s-a adaptat cel mai bine si cel mai repede", şi-a lăudat Dani colega. "Noi ne trezim de vreo 10 ani la 6 fără şi tot ne vine greu uneori. Ea nu a întârziat niciodată şi nu am auzit-o să se plângă de somn.S-a integrat precum gândacul de Colorado într-o cultura de cartofi: se simte bine acolo şi nu pleacă decât dacă dai cu pesticide".
Daniela Crudu a declarat si ea la randul ei"Sunt aşa... zuzi... şi imi fac mereu jocul. Dimineaţa, când sunt naucă de somn, vin cu poante care ma binedispun şi ma bagă în formă.I-aş ruga frumos să nu-mi mai pună picături de oţet în soluţia de demachiat. Tare bine mi-ar prinde! Aaaa... şi pe Răzvan îl mai rog să nu îmi mai ia locul la machiaj. El aruncă cu pudra în sus, trece prin ea şi zice ca e fardat pentru televiziune. Eu rămân şi strănut 10 minute după aceea"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu