Doctorita criminala arata ca la 20 de ani

joi, 2 aprilie 2009
Roxana Calin a fost eliberata conditionat,luni dupa amiaza pentru buna purtare,indreptandu-se spre casa parintilor situată pe strada Ştefan cel Mare din Ploieşti, judeţul Prahova, în jurul orelor 17.00
Aceasta tot timpul a fost o femeie cocheta si se pare ca aerul libertatii ii prieste,fiindca blonda a iesit din casa numai aranjata si fericita.O vecina de 78 de ani care o stia dintotdeanu pe medic declara ieri“M-am întâlnit cu ea luni după- amiază. A venit cu părinţii. Eu i-am spus: «Bine ai venit, Roxana!», şi am sărutat-o. M-am bucurat că am văzut-o.Roxana arată foarte bine, ca la 20 de ani, deşi are aproape 50. E blondă, aranjată şi dichisită ca întotdeauna. Am văzut- o în fiecare zi. Chiar şi azi, când a venit de la piaţă cu părinţii ei”
Cine este doctorita criminala?
Aproape toata lumea cred ca a auzit in MassMedia de eliberarea unei femei care cu ani in urma a ingrozit un oras si o tara intreaga.Este vorba de Roxana Calin,care in urma cu 15 ani era o figura cunoscuta in lumea medicala din Ploiesti.Nimeni nu se putea astepta ca un medic pediatru sa dea dovada de atat sange rece.
Pe data de 16 iunie 1994,doctorita si-a invitat la ea acasa. "buna prietena"Iuliana Tinteanu,sotia amantului ei,arhitectul Bogdan Tinteanu.Sub pretextul ca ii face un test serologic,Roxana Calin i-a administrat victimei sale un anestezic,thiopental.Criminala i-a carat trupul anesteziat in cada,unde i-a taiat carotida si vena jugulara,apoi a inceput sa o transeze imprastiind bucati in tot orasul Ploiesti.Pentru a va da seama cat de calculata a fost,de remarcat faptul ca socrii Roxanei Calin puteau oricand intra in apartament fiind vecini de palier cu nora,la fel ca si copii doctoritei care se jucau in aproprie in timp ce mama lor era ciopartita.Asasina,facuse o adevarata obsesie pentru Bogdan Tinteanu,vroia ca fiecare sa divorteze si fie impreuna amandoi,desi atat ea cat si amantul aveau cate 2 copii.
Calin a fost gasita vinovata pentru ca a uitat in congelatorul ei inima,ficatul,rinichii si plamanii fostei rivale in dragoste.
Toti cei care o cunosc o descriu ca o femeie cocheta,draguta,finuta aparent incapabila de un plan diabolic"Am vazut-o pe Roxana la biserica, la doar cateva zile dupa comiterea crimei. Era ravasita, si nu mai arata deloc cocheta, asa cum o stiam eu la cabinet, sau pe strada. Apoi, la cateva zile am citit in presa despre crima de care era banuita ca ar fi comis-o.(...)A fost un caz mediatizat puternic acum 14 ani. Am stat de vorba cu ea in penitenciar. M-a uimit ea ca om, ca sa nu mai vorbesc de finetea ei si de finetea mainilor ei. E de-a dreptul socant sa crezi ca ea a putut face asta"
Bogdan Titeanu declara dupa 4 zile de la crima“Totul este ireal. A fost un accident, ceva ce eu nu pot să concep. Nu este adevărat, Roxana nu putea face aşa ceva. Am impresia că văd un film poliţist prost care nu se mai termină odată”

2 comentarii:

Maria spunea...

Sa renasca legea condamnarii la moarte! Asemenea monstri n-ar trebui sa ramana-n viata. Oricand pot repeta o fapta ingrozitoare, odata ce si-au dat "debutul" pe aceasta cale. Asa cum Ramaru, culmea,TOT MEDIC, a fost condamnat,in anii '70, la fel sa se procedeze si in cazul de fata in care este implicat acest accident biologic cu capacitati devastatoare cu numele de Roxana Calin.
Oare cum se simte acest monstru care poarta diploma de medic, stiind cum e privita dupa ceea ce-a savarsit? Cum poate trai linistita, stiind ca a distrus doua familii, pe a ei si pe a bietei Iuliana,cu al carei sot a comis adulterul,ca proprii copii nu vor sa auda de ea si nimeni altcineva si ca singurii care o mai sprijina, sunt parinti ei, fiindca deh..,e copilul lor?? Oare cum poate trai in conditiile astea??? Sper ca Dumnezeu ca aiba puterea sa-i ierte oripilanta fapta, iar daca asta se va-ntampla, va fi cu conditia ca ea sa se caiasca DIN TOT SUFLETUL,mai intai, DIN ADANCUL INIMII EI. Dumnezeu nu ne iarta si nu ne primeste posturile si rugaciunile,pe care le depunem spre a ne merge bine, daca noi nu ne caim pt relele pe care le infaptuim. Aceasta e una din multele datorii pe care le avem fata de EL, atata timp cat Ne-a dat o viata si-un trup, iar noi in loc sa-i multumim,rugand-une din suflet si incercand sa facem cat mai putine rele, ne impotrivim Lui, ravnind la bunul celuilalt, recurgand chiar la crima, ca-n cazul de fata si multe altele ce privesc IMORALITATEA!

Unknown spunea...

Pare aiurea dar era medicul meu pediatru,înainte să comită crima am.fost la o consultație cu mama mea pentru ca racisem la rinichi. Fratele meu a găsit mana Iulianei intr-o cutie de nisip pe malul Dambului in Mihai Bravu. Ce a făcut acest monstru nu poate ierta decât Dumnezeu dacă ea se caieste, altfel ajunge in iad ceea ce si merita. A lăsat 2 copii orfani .Oricum erau niste dezaxati mintal toti 4 ,stii d ca doctorita cu arhitectul erau amanti ei continuau să se viziteze si sa organizeze petreceri,culmea victima apela la serviciile ei medicale.

Trimiteți un comentariu