Interviu cu Gigi Becali din inchisoare!

joi, 9 aprilie 2009
Au trecut cateva zile buna de cand Gigi este tot in inchisoare.Nu s-a resemnat,insa are mai mult timp pentru a reflecta asupra vietii si valorilor morale se pare.Desi il considera nu demult pe Dan Voiculescu,inamicul nr 1,se pare ca emisiunile televizate in special "Sinteza zilei" si "In gura presei" sa i se fi schimbat opinia.
Chiar a inceput cu colegii de celula sa faca curat prin camera,cerand sa i se aduca solutii pentru curatat wc-ul "Mă, băieţi, în baia asta pute de-ţi mută nasul. Hai să facem curat, ca să putem dormi şi noi noaptea".
A aparut si primul interviu din inchisoare pentru Realitatea Tv cu miliardarul din Pipera:
1. Intenţionaţi să vă reimplicaţi în viaţa politică?
Gigi Becali: Da, am semnat candidatura la europarlamentare pentru PRM.
2. Câte procente credeţi că puteţi obţine dacă mâine ar fi alegeri?
Gigi Becali: Aproximativ 10%.
3. Care sunt primele lucruri pe care intenţionaţi să le faceţi după ieşirea din arest?
Gigi Becali: Spovedanie publică cu bunele şi cu relele pe care le-am făcut. Cred că coşmarul pe care mi l-au dat abuziv autorităţile a fost binevenit pentru mine, pentru mântuirea mea, dar ajunge...nu poţi distruge o familie creştină pentru câteva jigniri aduse procurorilor.
4. Care este programul dumneavoastră zilnic?
Gigi Becali: Somn, citesc Biblia, meditez la mântuirea mea. Table nu mai joc, pentru că colegii de cameră sunt prea slabi.
5. Cine sunt colegii dumneavoastră de cameră şi cum vă împăcaţi cu ei?
Gigi Becali: Floricel Achim, spionul, Iulian, traficant internaţional de droguri, şi Ferenţ, traficant de ţigări. Un lider este lider oriunde s-ar afla. El conduce. Încerc să le insuflu trăirea creştinească, le-am dat cărţi de religie să citească.
6. Cum apreciaţi prestaţia echipei Steaua la ultimul meci? Dar prestaţia Dinamo?
Gigi Becali: Credeţi că mă mai interesează fotbalul când îmi plânge mama şi soţia că îi e frică să trimită copiii la şcoală de frica infractorilor?
7. Cine se ocupă în acest moment de afacerile dumneavostră?
Gigi Becali: Am pus oameni competenţi, iar afacerile merg la ordinul meu prin Virgil Becali. oricum, nu mă interesează niciun ban din lume atât cât sunt închis ca un animal.
8. Care este lucrul/persoana care vă lipseşte cel mai mult?
Gigi Becali: Îmi lipseşte libertatea de a-mi vedea copiii, nevasta, mama, prietenii.
9. Care este lucrul pe care nu îl veţi mai face niciodată după ieşirea din arest?
Gigi Becali: Nu voi mai jigni niciodată, pentru că jignirile m-au adus aici.
10. Doriţi să transmiteţi un mesaj celor care v-au încurajat în această perioadă?
Gigi Becali: Mulţumesc mogulilor de presă Sorin Ovidiu Vîntu, Dan şi Camelia Voiculescu care au fost sensibili la cea mai importantă valoare spirituală, libertatea. Datorită acestor moguli atacaţi de Traian Băsescu, România nu e pierdută.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu