Nou interviu cu Gigi Becali

luni, 13 aprilie 2009
Gigi Becali vede lucrurile din alta perspectiva,cel putin asa indica ultimul interviu acordat pentru ziarul"Libertatea".In ajun de Paste se caieste.
R: V-aţi relansat în politică odată cu depunerea candidaturii la alegerile europarlamentare, pe listele PRM. Ce planuri mai aveţi? Vreţi să candidaţi la alegerile prezidenţiale?
Gigi Becali: Candidez pentru europarlamentare la PRM. Mi-e jenă să candidez la preşedinţie în cazul în care candidează prinţul Duda. Cum aş putea să-i spun prinţului Duda: sunt mai bun ca tine. Ar fi o nesimţire şi ştiţi că-mi place adevărul, dar dacă i-ar fi de ajutor, aş candida.
R:Ce le transmiteţi oamenilor din toată ţara care v-au susţinut în stradă? I-aţi auzit, când eraţi la tribunal, la proces, scandându-vă numele până în zori?
Gigi Becali:Le mulţumesc din inimă, mi-au alinat suferinţa. Dar îi rog să n-o mai facă deoarece îmi fac rău, nu le convine judecătorilor pentru că s-ar crea un precedent. De fapt, motivarea pericolului public este şi asta: formator de opinii.
R:Intenţionaţi să vindeţi echipa de fotbal Steaua?
Gigi Becali:Nu vând echipa!
R:Se spune că în arest aţi renunţat la ţigări, că v-aţi lăsat de fumat. E adevărat? De ce?
Gigi Becali:M-am lăsat de fumat pentru că şi fumatul este unul din păcatele mele mai mici.
R:Un mesaj pentru oameni...
Gigi Becali:“Chiar în ghearele morţii de mă voi duce, dacă Domnul e cu mine, de cine mă voi teme”.
Tot nu se ştie dacă bărbaţii acuzaţi de Becali sunt hoţii maşinii acestuia
Gigi Becali a făcut “justiţie privată” şi i-a obligat pe aşa-zişii hoţi ai maşinii sale să recunoască furtul. Aceasta este opinia judecătorilor de la Tribunalul Bucureşti.
Corneliu Vadim Tudor , cel care, în urmă cu o săptămână, l-a desemnat pe Gigi Becali candidat la alegerile europarlamentare din partea PRM, l-a vizitat, ieri, pe patronul Stelei în arestul de la Direcţia Cercetări Penale (DCP) din Capitală. Vadim i-a dus lui Gigi cărţi şi ouă încondeiate.
Stire de ultima ora
Astazi dupa ora 14:00 se va da sentinta potrivit caruia se va decide:Becali va fi eliberat sau nu!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu