Mircea Badea: "Virginitatea este un lucru de dorit?"

marți, 24 martie 2009

După ce a citit articolul despre Virgina din Caracal stabilita in Germania care şi-a scos fecioria la licitaţie pe internet, realizatorul emisiunii "În gura presei", Mircea Badea, s-a arătat surprins de faptul că cineva vrea şi poate să scoată profit de pe urma virginităţii sale.
În opinia vedetei de la Antena 3 lucrurile stau exact invers, cu alte cuvinte cel ce "rezolvă problema" ar trebui sa fie platit pentru că primul pas este delicat pentru bărbat:
"Nu înţeleg. Virginitatea asta este un lucru de dorit? Pentru asta trebuie să dau şi bani? Păi nu, să-mi dea ea bani pentru că-i rezolv problema. Adică prietenă dragă, te afli într-o situatie care necesită rezolvare. Drumul de 1000 de li începe cu un pas, dacă trebuie să-l fac eu... păi e nasol primul pas, e complicat şi delicat. Trebuie să-mi dea ea bani să mă apuc de treabă, cum să dau eu? Tot eu?", s-a întrebat retoric, luni seară, Mircea Badea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu