Claudia(Cream)danseaza in continuare!

luni, 30 martie 2009
Cream a declarat inca de saptamana trecuta ca se va retrage din concursul "Dansez pentru tine".
Motivul a fost coasta fisurata in timpul antrenamentelor.Organizatorii emisiunii,au si contactat-o sambata seara pe inlocuitoarea ei,Miki pentru repetitii.
In acest sens,fosta K-pital si-a petrecut astfel duminica invatand un dans destul de greu cha-cha.Ea ar fi avut de invatat pentru urmatoarea emisiune 3 dansuri.
Insa intre timp Claudia s-a razgandit si doreste sa danseze in continuare.Desi aceasta schimbare brusca ar fi putut sa o irite,Miki a declara"Am primit cu bucurie propunerea celor de la PRO TV de a participa la concurs, deşi intram direct în duel. Am petrecut ziua de duminică, la Buftea, la repetiţii, dar la finalul zilei am fost anunţată să nu mai vin luni, deoarece Cream s-a răzgândit şi va continua concursul. Nu m-am supărat însă.Consider că nu am pierdut timpul, pentru că am învăţat lucruri noi. A fost foarte obositor, dar a meritat, chiar dacă nu merg mai departe în concurs"
Din comportamentul Claudiei,se pare ca motivul real al retragerii nu a fost durerea insuportabila,ci poate mai degraba unele altercatii cu partenerul,organizatorii show-ului.Aceasta pereche a fost des criticata de slabe performante si lipsa de concentare din partea juriului,Adrian Filote comentand nemultumit de critici.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu