Operatia Elenei Carstea,un succes!

marți, 29 septembrie 2009
Cantareata Elena Carstea a fost operata cu succes de medicii spitalului Jackson Memorial Hospital din Miami,Florida.Interventia chirurgicala a inceput cu sapte ore intarziere si a durat aproximativ doua ore si jumatate.
Medicul american care a operat-o a declarat ca procedura complicata numita embolizare pentru extragerea anevrismului cerebral a avut succes,Elena Carstea avand nevoie de doua zile de spitalizare.
Interventia chirurgicala s-a tot amanat si i-a dat multe emotii apropriatilor si fanilor cantaretei.Aceasta cu doua ore inainte de operatie era optimista si increzatoare in medicii americani.
“Am încredere în medicii americani. Sunt optimistă şi încrezătoare că totul va fi bine. M-am rugat toată noaptea, m-am rugat şi acum, înainte de operaţie... Sper ca Dumnezeu să ţină cu fetele mele, că eu la ele mă gândesc. Sunt alături de mine mama, Glenn şi Doina, prietena mea din copilărie, care vor aştepta la spital câteva ore, cât va dura intervenţia”.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu