Mircea Badea vs H.R Patapievici

vineri, 11 septembrie 2009

Recent,Mircea Badea a scris un articol in care facea glume ironice pe seama unei greseli a doamnei ministru Elena Udrea.Dumneaei intr-o act oficial a scris in loc de Ludovic Orban,Ludovic "Organ".Si de aici se poate subintelege sarcasmul si ironiile specifice lui Mircea Badea.
Domnul H-R Patapievici a simtit nevoia sa sara in apararea dudui Udrea si sa ii atraga atentia domnului Badea in ceea ce priveste modul de exprimare.De aici nu a fost decat un pas la ceea ce a urmat,rezultatul fiind o amenda usturatoare de 10.000 ron pentru emisiunea "In gura presei"de pe Antena 3.
Ca privitor la aceasta discutie aprinsa,pot spune ca fiecare a avut o parte de vina si cred ca "vorbele dulci" nu se vor sfarsi in perioada urmatoare.Macar asa avem si noi motiv sa platim cablu tv...

Mircea Badea,citat de pe blogul personal:
"M-a amendat C.N.A.-ul cu o sută de milioane pentru că i-am arătat lui Patapieivici că e prost. De fapt nu, pentru că i-am spus-o (...). Nefericitul tot n-a priceput diferenţa dintre un joc de cuvinte cu apropo şi o înjuratură pe şleau. Expresia populară:"Asta nu mă înghite", cu sens de nu mă poate suferi, reprezintă pentru Patapievici situaţia în care o duduie scuipă în loc să înghită. Iar expresia:"Asta stă tot timpul cu gura pe mine", cu sensul ca respectiva mă ceartă mereu, îi sugerează ciumpalacului o divă obsedată de sex oral. Dar asta pentru că e prost.

Auzi, cica am vrut sa-l pun intr-o lumina proasta. Mi-a facut lumina proasta?!? Lumina era foarte buna dar s-a molipsit de la el.

Culmea e ca diagnosticul meu corect pentru pacientul Pataplegic m-a costat 100 de milioane de lei. Maiculita, cati ponei cu zvastici pe cur putea sa faca salariatul statului roman de banii astia….Si cate picturi moderne pline de stromeleaguri invartosate, scarbavnice madulare, penisuri, sau chiar puli (ca sa citez din creatiile literare ale pupinbasescului)…Pacat de atatia bani…macar sa-i bage la Udrea in buget."


Horia Patapievici:
“Susţinând că nu am înţeles emisiunea sa de marţi, 25 august (al cărei conţinut totuşi lipsit de orice echivoc poate fi rezumat prin afirmaţia “Elena Udrea stă cu gura pe organul lui Traian”), realizatorul mi s-a adresat direct pe ecran, spunându-mi că “subtil” nu are nimic de-a face cu “suptul”, cum aş crede eu, ca obsedat sexual.

Ceea ce reclam este că realizatorul emisiunii În gura presei a folosit spaţiul său de antenă pentru a mă denigra şi a mă pune într-o lumină proastă, nu pe baza unor fapte, ci pe baza unor insinuări ce tentă sexuală şi a proferării de injurii.(...)Emisiunea a fost o acumulare de procese de intenţie cu suport vulgar şi de sugestii derogatorii la adresa integrităţii mele morale şi intelectuale, care a culminat printr-o interpelare directă, în care realizatorul m-a asigurat că sunt «prost, prost, prost»".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu