"Regina" s-a maritat

luni, 17 august 2009

Diana Dumitrescu,interpreta personajului principal din telenovela "Regina" s-a casatorit civil cu iubitul ei Ducu Ion.Cei doi traiesc o frumoasa poveste de dragoste de patru ani,cei doi cunoscundu-se pe platourile de filmare a telenovelei "Pacatele Evei".
Desi actrita si-a promis ca nu va plange in timpul ceremoniei,aceasta nu s-a putut abtine in momentul in care a trebuit sa semneze certificatul de casatorie.
"Mi-am promis ca nu o sa plang, dar iata ca nu am reusit. Cand m-a luat tata in brate si mi-a zis: Gata, iubita mea, ti-ai luat zborul?, nu am crezut ca emotiile mele o sa fie atat de puternice(...)L-am cunoscut in urma cu 4 ani, la primul meu proiect pentru AcasaTv, "Pacatele Evei". Ne-am indragostit cand amandoi lucram la "Razboiul sexelor ". A fost cu multi fluturasi in stomac", spune Diana, adaugand mai departe ca Ducu "este o persoana foarte atenta si are simtul umorului foarte dezvoltat".


Cununia religioasa va avea loc sambata,pe data de 22 august,dupa care nuntasii se vor indrepta spre petrecerea organizata la
Studiourile Mediapro,pe malul raului Buftea,la care vor participa numeroase vedete de telenovela.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu