Impozit pe manea

sâmbătă, 8 august 2009

Agentia Nationala de Administrare Fiscală doreste sa infiinteze o directie de control si va incerca sa analizeze modul in care numerosi cantareti,in special manelistii au dobandit colosalele averi.
S-a incercat in nenumarate randuri ca veniturile manelistilor sa fie impozitate,deoarece anual aducea o gaura foarte mare la bugetul de stat,insa nici Sebastian Bodu nu a luat multe masuri in acest sens.
Actualul şef al ANAF,Sorin Blejnar este cel care a luat aceasta initiava
“Noi, cei de la Fisc, trebuie să vedem foarte clar veniturile pe care le realizează o persoană foarte bogată, dar şi nivelul cheltuielilor”

Bineinteles ca cei din tabara opusa,adica canteretii de petreceri,sunt extrem de nemultumiti la gandul ca vor trebui sa plateasca impozit la stat plus alte taxe ca orice contribuabil cinstit.
Acestea sunt parerile unor din cei mai cunoscuti manelisti:
Nicolae Guta:
“Sunt de acord cu impozitul pe profit, aşa e normal. Însă bacşişul dat artistului nu-l poţi impune nimănui. Plătesc un impozit pentru onorariu, plătesc salarii, cu impozitele aferente, aşa că şpaga vine ca un stimulent din partea angajatorului. Căci de tine depinde distracţia, atmosfera petrecerii. Nu forţez pe nimeni să-mi dea şpagă, nu bag mâna în buzunarul cuiva, nu sunt bani necuveniţi. Sunt bonus. Cât despre averea mea, n-am făcut-o din nimic, ci din muncă, ştie toată lumea cu ce mă ocup. Şi-apoi, nu provin dintr-o familie săracă, mi-au mai lăsat părinţii câte ceva”

Carmen Şerban
“Orice om îşi plăteşte impozitul către stat atunci când îşi primeşte salariul. Drept pentru care face ce vrea cu banii săi: îi lasă la cerşetori, la biserică, lăutarilor etc. Pe partea cealaltă, atunci când sunt angajată să cânt, plătesc şi eu impozit pe activitatea mea. Şpaga însă e meritul meu, cum să pui impozit pe cadou?”

Adi de la Vâlcea
“Imposibil să impozitezi bacşişul. Şpaga e un lucru relativ, ca şi cum n-ar exista. Dai ceva în plus, din bun simţ, oriunde te duci, de pildă la restaurant”

Dan Bursuc
“Trăim în ţara asta, prin urmare respect legea. Plătesc impozit pentru tot ce fac: am angajaţi, colaboratori. La mine totul se justifică, sunt «pionier» în alinierea multor artişti la respectarea prevederilor legale. Sunt membru fondator al unui mare sindicat artistic, «Asociaţia artiştilor, muzicanţilor şi lăutarilor din România»”

Jean de la Craiova
“Dacă tot au boală pe noi, trebuia să se nască şi ei aşa, cu darul cântatului, de la Dumnezeu. Bineînţeles că nu plătesc impozit pe ce câştig la nunţi, pentru că nici nu am cum. Nu semnez acte sau contracte, sau mai ştiu eu ce. Din punctul meu de vedere, eu lucrez foarte legal”.

Sa asteptam urmatoarele declaratii ANAF,daca se va face ceva in aceasta situatie,desi multe se promit si absolut nimic nu se face.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu