La "Dansez pentru tine" 3 echipe sunt condamnate la duel!

miercuri, 10 noiembrie 2010
Pentru prima data in cele 10 sezoane a versiunii romanesti "Dansez pentru tine" trei perechi au primit punctaj egal si astfel emisiunea viitoare vom viziona un triplu-duel.Echipele care vor participa la duel sunt urmatoarele:Nicola cu Stefan Giurgea, Octavian Strunila cu Ella Dumitru si Razvan Fodor si Lena Radulescu.
"Am ramas socati trei la duel efectiv nu stiu ce sa mai cred. Eu am mai vazut emisiunea asta dar am ramas fara cuvinte. Ne simtim pregatiti pentru ca inca o saptamana de duel si inca una"
, marturiseste Stefan Giurgea, partenerul Nicolei.

"Probabil eu, Lena si Stefan traim o experinte unica, adica nu stiu cati pot sa spuna care au plecat de la Dansez pentru tine ca au mai intrat la duel cu inca doua perechi"
a spus partenera lui Octavian Strunila, Ella.

"E o situatie in care oricum ne-am fi aflat la un momendat... nu suntem cei mai buni si pentru ca nu am venit sa fim premiati am venit sa dansam"
a adaugat Lena Radulescu.

Topul perechilor "Dansez pentru tine" 2010:
1.
Tudor Moldoveanu & Paula Seling
2.
Lica Alexandru & Adela Popescu
3.
Stefan Giurgea & Nicola-condamnati la duel
4.Lena Radulescu & Razvan Fodor-condamnati la duel
5.Ella Dumitru & Octavian Strunila-condamnati la duel
6.Ana Maria Iordan & Bogdan Vladau-eliminati
7.Claudiu Petrisor Apostu & Doinita Oancea-eliminati
8.Liliana Mitu & Jorg-eliminati

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu