Amantul Juliei Jianu se destainuie

joi, 11 noiembrie 2010

Recent multe zvonuri au circulat conform carora Julia Jianu ex-Exotic-ex-Sexxy, ar fi avut un amant, insa atat cantareata cat si sotul ei,Bogdan au negat prin presa aceste speculatii.
Se pare ca aceasta negare cu vehementa a stirii, l-a determinat pe amantului Juliei,Robyin varsta de 44 ani, sa trimita o scrisoare deschisa stl.ro.
Cand de adevarata este scrisoarea aceasta si stirea in sine, probabil ca vom afla in curand deoarece sotii Jianu cu siguranta vor incerca sa dezminteasca din nou stirea:
Am intenţionat să menţin tăcerea asupra întregii relaţii avute cu Julia Jianu în acest an, dar replica ei de ieri şi azi din massmedia îmi otrăveşte sufletul! Nevoie de catharsis cred...
Se pare că această femeie se joacă cu sufletele bărbaţilor cu iresponsabilitate şi indiferenţă, având acordul tacit al soţului ei.
Înţeleg că astăzi s-a exprimat că-şi doreste foarte mult un copil cu soţul său şi deja a făcut un tratament de fertilizare!
Săptămâna trecută (marţi 2 noiembie, dupa ce a înregistrat emisiunea cu Smiley la Pro TV) a venit la mine – aşa cum obişnuiam să ne întâlnim – aproximativ între orele 12:30-17:30, portarii clădirii o pot confirma!
Ne-am iubit îndelung, mi-a cerut să-i fac declaraţii aprinse de iubire, mi-a controlat lista de apeluri şi sms-uri din mobil fiind foarte geloasa şi chiar am discutat şi problema copilului, una din obsesiile Juliei.
Mi-a zis că-şi doreşte să avem un baietel «finuţ şi fragil» ca şi ea! Şi i-am recomandat un ginecolog foarte bun din familie ştiind că are probleme de fertilitate !
A fost ultima întâlnire pe care am avut-o, în zilele ce au urmat s-a speriat foarte tare de articolele din presa şi de 3-4 zile nu am mai comunicat!
Este foarte ciudat cum azi poti declara cuiva «iubirea mea cea mare», «pasiunea vieţii mele», «am plâns în videoclip numai pentru tine» şi la câteva zile să renegi totul...şi public!
Update:Uitati si dezmintirea:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu