Delia Matache si Edi Iordanescu intr-un film erotic

marți, 16 noiembrie 2010
Recent in revista "Spy" a aparut un filmulet erotic protagonistii fiind Delia Matache si ex-iubitul Edi Iordanescu.Dupa ce s-a vazut goala in pozele revistei, Delia a declarat in cadrul emisiunii "Un show pacatos" ca nu are de ce sa ii fie rusine si nici nu stie de unde au aparut aceste materiale.
"Pe mine mă surprinde treaba asta. S-a întâmplat acum cinci ani şi au ieşit la iveală fotografii şi imagini pe care nu mi le-am făcut eu. E vorba despre o joacă, de intimitatea mea şi a lui Edi. Eram între patru pereţi. Nu îmi este ruşine de ce am făcut, eram doar noi doi şi ne jucam"

"Nu mi se pare nimic erotic acolo! Nu îmi mai aduc aminte de ipostazele de acum cinci ani. În casa mea pot să fac ce vreau, fără să dau socoteală nimănui, fără să mă justific. Edi este un băiat educat, dintr-o familie foarte bună. Pozele nu ne fac cinste, ni le asumăm în privat, nu facem nimic extraordinar. Acest accident s-a întâmplat şi nu înţeleg de ce au apărut acum, şi nu acum patru ani".

"Puteam să fiu pe toaletă şi trebuia să mă justific. Acolo nu e nimic anormal. A fost o joacă, îmi permiteam să fac aşa, la mine acasă, cu prietenul meu. În plus, în poze sunt cam urâţică".


"Eu sunt panicată. Sunt paranoică şi îmi este frică de faptul că voi filma. Nu merg la toaletă la altcineva acasă de teamă că mă filmează făcând pişu".

"Nu e prima oară când mi se vede funduleţul. S-a văzut şi altă dată, în pictoriale. Mă deranjează că sunt analizată cu lupa, mă simt ca şi cum aş fi fost violată".

Mama Delia, Gina Mocanu a declarat ca si ea se joaca in dormitor ca fiica ei, dar totul ramane acolo.De acolo i se trage dezinvoltura si dezinhibitia odorului.
"Cred că o prietenă de a ei a dat filmul presei. Ea e sigură că nu Edi a făcut public acel film. Şi eu mă joc în dormitorul meu cum vreau, dar este doar problema mea."


sursa:cancan.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu