Mihaela Radulescu data in judecata de primul sot!

vineri, 1 mai 2009
Se pare ca diva s-a abonat mai nou la salile de tribunal.Dupa ce s-a terminat scandalul despre custodia lui Ayan si tumultosul divort cu Elan Schwartzenberg(41),Mihaela(39)trebuie sa mai dea socoteala si primului sot Bogdan Radulescu.
Acesta din urma a dat-o in judecata recent pentru a cere amanunte despre desfasurarea divortului care a avut loc acum 20 de ani.Mai mult domnul Radulescu ii vedetei sa renunte la numele de Radulescu pe care ea l-a pastrat fara acordul lui.Numele de fata al Mihaelei este Tiganu,un nume deloc magulitor pentru o vedete de talia ei.
Primul sot al ei a declarat multe detalii despre casnicia lor si de faptul ca Mihaela l-a inselat pe atunci cu un dansator“Aveam tot mai multe semnale că-mi ascunde ceva. Apoi, din păcate, am avut confirmarea. Când am venit într-o zi acasă, pe neaşteptate, am prins-o în pat cu un dansator, Laurenţiu, coleg cu ea de trupă. Pur şi simplu, nu mi-a venit să cred. Am rămas împietrit în uşa camerei. La cât sunt de mare, nu ştiu pe unde a dispărut Laurenţiu din casă. Oricum, el n-avea nici o vină!”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu