Fostul ministru Paul Pacuraru,vedeta xxx !

luni, 25 mai 2009


Fostul ministru al Muncii si Familiei intre 2007 si 2008 a aparut intr-un filmulet xxx.Acesta a fost inregistrat in timp ce se dezbraca si masturba in fata camerei web.Considerat politician de rang I si familist convins,acesta a socat publicul prin comportamentul sau total deplasat.Cand a venit randul dreptului la replica,politicianul a facut unele declaratii destul de ciudata si neverosimile cu privire la autenticitatea filmuletului
"Eram la mine acasa, unde stau cum vreau. Mai ales ca era foarte cald, ca eu nu am aer conditionat!Am depus deja o plangere impotriva acelei persoane la politia germana deoarece este vorba despre o infractiune informatica si un trucaj ordinar. Adica, in film, pur si simplu nu eram eu! In primele imagini eram eu, dar mai departe totul este o facatura"
Paul Pacurare se scuza si se acuza in acelasi timp prin alte declaratii ale sale.Avand in vedere ca recent a fost implicat intr-un scandal de coruptie la DNA,acest tam-tam poate fi o lovitura sub centura de la colegii lui din politica.
"Messengerul e un deliciu pentru mine, dar trebuie sa fiu foarte atent, ca niciodata nu stiu cu cine vorbesc!"
Pentru a vedea alte poze cu fostul ministru cat si filmuletul integral,click aici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu