Maia abuzata de fotbalistul Cornel Frasineanu

joi, 28 mai 2009

In ziarul "Libertatea",manechinul Cristina Feldan "Maia" apare intr-o inregistrare video in care declara cu lux de detalii abuzul la care a fost supusa de fotbalistii Cornel Frasineanu,Codreanu si bodyguardul Mec.
Maia a mai aparut in mai multe scandaluri recent,fiind batuta de mai multe ori de fotbalistul columbian Juan Carlos Toja.Aceasta mai declara la Maruta in emisiune ca a fost sarutata cu forta de fosta sotie a lui Marian Dragulescu,Larisa Dragulescu.
Stirea despre presupul viol a fost reluata recent dupa ce Toja a recunoscut faptul ca Maia a avortat copilul lui iar cu ocazia acestei declaratii a vorbit si despre abuzul suferita de tanara acum cativa ani.
Maia declara astfel in ziarul de maine

“Oroarea s-a petrecut pe 25 noiembrie 2007, de la ora 10 dimineaţa, în apartamentul lui Frăsineanu din Arad. Acolo m-a dus Mec. În faţa blocului m-a luat de păr şi mi-a zis să urc. Mi-a dat să beau un suc, cred că îmi pusese ceva în el pentru că m-am simţit slăbită, parcă eram leşinată. Frăsineanu, Codreanu şi Mec au început să se sărute şi să se mângâie în faţa mea. Erau drogaţi. Apoi m-a luat Frăsineanu, mi-a dat un pumn în stomac şi a început să mă violeze. Nu a contat că eram la menstruaţie. Codreanu stătea la capul meu şi plângea.Am fost violată de Frăsineanu de patru sau cinci ori şi îmi tot repeta că nu sunt bună de nimic şi că ar trebui să mă sinucid. M-au bătut, m-au izbit de pereţi... Când a vrut să mă violeze şi Mec, în baie, a intrat Frăsineanu şi a zis că sunt doar a lui. Mă ştergea de sânge şi de spermă şi mă viola iar. Mi-au dat drumul pe la ora 22, când Frăsineanu a zis că nu mai poate să mă f..ă. Am fost distrusă, mă trezeam noaptea plângând sau ţipând, mă visam plină de sânge”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu