S-a stins maestrul Jean Constantin!

joi, 27 mai 2010
Celebrul actor roman, Jean Constantin s-a stins ieri, 26 mai, in locuinta sa din Constanta la varsta de 81 ani.Aceasta veste a cazut ca un traznet din partea apropriatilor si a colegilor de breasla, mai ales ca zilele trecute, maestrul fusese zărit la o şuetă cu prietenii din Portul Tomis.
Alexandru Arsinel a confirmat decesul prietenului sau bun, acesta fiind gasit mort in locuinta de rudele sale, cel mai probabil murind in somn.
Dupa aflarea tristei vesti, marii actori a scenei romanesti si-au declarat regretul trecerii in nefiinta a unui bun prieten si mare actor.

Actrita Stela Popescu a declarat pentru Realitatea TV:
"Un prieten bun al lui l-a găsit în casă. S-a dus la el, îngrijorat că nu-l văzuse de ceva timp. Este posibil să fi fost un atac de cord. Este o pierdere imensă, Dumnezeu să-l odihnească în pace"

Ionuţ Galani, cantăreţ, prietenul lui Jean Constantin:

"Argint viu a fost! Pentru el această meserie a însemnat totul. Viaţa lui a fost extraordinară. Şi-a făcut viaţa cum a vrut. Va rămâne ca un tată pentru mine".
Draga Olteanu Matei, actriţă:
"Am aflat vestea de la postul de televiziune TVR 1 Neamţ. Ultimul spectacol a fost la Piatra Neamţ, acolo l-am văzut ultima dată. Eram amândoi pe afiş.Nu mi-a spus niciodată că ar fi avut o problemă cu inima. Nu mi s-a plâns niciodată de nimic. Iubea viaţa, era un om generos, cald, sensibil..cel mai mare actor de gen de pe mapamond. Cine mai are un actor ca Jean? Viaţa lui a fost frumoasă şi curată".

Ion Dichiseanu, actor:

"Nu-mi găsesc cuvintele, pentru că sunt prea sărace, să-i fac portretul acestui minunat om. Avea har de la Doamne-Doamne. Am pierdut poate cel mai mare actor de comedie pe care l-a avut ţara asta. Sincer, n-am cuvinte"

Ştefan Bănică Jr. :

"Se pare că istoria se întâmplă la scurt timp, după Nicu Constantin, Dinică. Parcă e ceva la indigo..asta e viaţa, nu ai ce să faci.Cred ca Jean o să rămână mereu pentru români o figură inconfundabilă, un om care a avut un har nebun. Să încercăm să nu uităm, aşa cum face de obicei, cu valorile noastre".

Mirabela Dauer, cântăreaţă:

"A fost unul dintre cei mai mari prieteni mei. Am o grămadadă de amintiri cu Jean..sunt prea multe de spus. Nu-mi vine a crede"

Sebastian Papaiani, actor:

"Ne-am împuţinat. Încă de împuţinăm. Aşa şi cu Jean, care a trăit din reflex ultimii ani. Avea reflexul vieţii. Nu l-am auzit niciodată să se vaite, să se plângă de ceva.Nu discutam des, însă, de câte ori vorbeam, făceam glume si el mă lua în serios. Doar la sfârşit îmi zicea: "Hai mă Papaiani, crezi că m-ai aiurit?""

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu