Cristian Diaconescu+Elena Muşat=LOVE

vineri, 21 mai 2010

O noua idila cu iz politic se intrevede la orizont, chiar in aceasta perioada, in care zecile de mii de protestanti adunati din toate colturile tarii in Piata Victoriei, dansau dansul "Pinguinului"Boc, poate de fericire ca o sa li-i se taie 25%, 15% din venituri.
Ca si cand lumea politica putea sa fie si mai caricaturala, astazi a aparut un articol despre o telenovela in toata regula intre fostul ministru de externe, Cristian Diaconescu si consiliera lui de serviciu, Elena Muşat.
Elena Musat a declarat pentru un ziar central a intretinut relatii extraconjugala cu ministrul de extern de atunci, in mai multe locatii printre care si in locuinta mamei lui Cristian Diaconescu.Musat in acuza pe Diaconescu, ca in perioada in care el a fost ministru de externe, şi-ar fi dus pe bani publici toate iubitele în străinătate, inclusiv pe ea.
"Pe parcursul celor 4 ani de colaborare poveştile au început să treacă din sfera profesională în sfera personală. A fost o perioadă de flirturi reciproce finalizate într-o relaţie sentimentală care a durat o perioadă de timp până cînd eu am decis să pun capăt acestei aventuri(...)Întâlnirile noastre amoroase - alea câte au fost - s-au consumat în casa mamei lui Cristi. Este adevărat că mi-a propus să întreţinem relaţii sexuale şi în biroul din Kiseleff, dar am refuzat".
Contactat telefonic pentru a comenta pe marginea acestui subiect delicat atat Cristian Diaconescu, cat si sotia sa au fost mai mult decat rezervati in declaratii:
„E o mizerie şi este halucinantă abundenţa detaliilor! Sunt oameni care, la un moment dat, şi-au făcut din asta o meserie. Eu nu cedez!",
ne-a declarat Diaconescu, cu vocea stinsă.
"Suntem în familie de 27 de ani!(...)De multe ori nici nu merită efortul să bagi în seamă persoanele care fac asemenea afirmaţii".
a declarat Mariana Diaconescu.
Daca astfel de personaje ne conduc si chiar ajung sa isi strige in public, cati bani de la bugetul statului au aruncat pe amante in strainatate, atunci ce sa ne ma stresam cu meetinguri?
Daca viitoare daca protestantii mai danseaza de necaz, macar sa vina si cu mici si bere!

1 comentarii:

Elena M.OnLight spunea...

Dezmint tot ceea ce ati publicat ca fiind in numele meu, va acuz de violarea secretului corespondentei precum si de santaj si amenintare. Telefoanele primite in care mi se spune ca daca nu "las ciocul mic raman fara cioc", precum si cele in care sunt amenintata ca "tehnologia permite sa ma vad si sa ma aud si in pat cu Papa" ma lasa rece. Pozele ce le-ati luat de pe contul meu de facebook si colajele ieftine va descalifica!
Dezmint orice declaratie ce apare ca fiind facuta de mine, Elena Musat, despre viata mea personala sau a altora.
In timp ce in tara oamenii mor de foame, voi va ocupati cu astfel de colaje, santaj, manipulari, minciuni si ilegalitati.
Va rog sa-mi publicati aceasta dezmintire si sa-mi acordati drept la replica!
In cazul in care acest lucru nu se intampla voi veni la sediul redactiei dvs insotita de avocatul meu, de sotul meu, precum si de presa.

Elena Musat

Trimiteți un comentariu