Zavoranca la cutite cu Columbeanca!

marți, 2 iunie 2009


Un alt mare scandal se prevede in showbiz-ul autohton!Columbeanca,invitata fiind la emisiunea "Pact cu Diavolita",trebuia sa respecte scenariul in care avea loc un casting de soferi bine facuti.Dupa ce Monica a fost plimbata zambind prin platou de respectivii participanti,aceasta i-a cerut gazdei sa taie scenele respective considerand a fi indicente.Cum Zavoranu nu i-a facut pe plac,sotia lui Irinel a inceput cu amenintari si cu pretentii de mare diva
"Am destula putere sa fac tot ceea ce imi doresc. Sa fac in asa fel incat sa fie "bine" cu aceasta emisiune. Cum m-am certat cu cei de la Pro TV pot sa ma cert si cu voi"

Auzind pretentiile si amenintarile la adresa echipei,moderatoarea emisiunii de pe Kanal D nu a mai stat pe gandiri,si a dat-o imediat afara din platou ."Iesi afara, nesimtito!", a spus, nervoasa, Oana spre uluirea Monicai, careia nu ii venea sa creada ca este tratata in asa fel.
In timp ce doamna Columbeanu spera la o conciliere pe cale amiabila,Zavoranu a dat-o deja in judecata,declarand ca invitata ei primeste cate 300 de euro la fiecare aparitie tv.
"A inceput sa ameninte ca emisiunea e un balci si un fake (n.r. - facatura) si ca ea are pile sa o distruga. Eu nu accept santajul si amenintarile. Nimeni nu o sa-mi impuna ce sa fac in emisiunea pe care o prezint. Eu nu
mi-am permis sa spun altora ce sa faca in emisiunea lor si nici nu am avut tupeul si nesimtirea de a ameninta si de a santaja un moderator TV. Am stiut sa respect gazda si casa in care m-am dus chiar daca uneori nu mi-au convenit intrebarile"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu