Vanghelie e pe val...din nou!

marți, 16 iunie 2009
Dupa "almanahe" si "care este",Marian Vanghelie nu a reusit sa pronunte din prima,a doua,a treia cuvantul celui mai cunoscut motor de cautare"Google".Poate isi face el un "Goagal"pe persoana fizica.
Citate celebre al omului politic Marian Vanghelie:
În România, dacă n-ai un dram de putere şi un pic de bagabonţeală, nu rezolvi nimic.
În ultimii cinci ani este anormal să mergem cu maşinile şi cu transportul în comun care mergem.
Având o relaţie foarte bună cu cadrele didactice, m-au sunat o profesoară de limba română.
Nu ştiu la ce echipă joacă Horia-Roman Patapievici.
Nu există fiinţă umană, fie că locuieşte în Africa, în Asia sau în Rahova, care să nu fi văzut un film, să nu fi rupt o floare, o fată sau un băiat, după cazul care este fiecare.
E o fată tânără care am tot respectul din punctul meu de vedere.
Cine nu are loc de mine... nu mă interesează... să se înghesuieşte!
Am auzit nişte băieţi simpatici aseară, pe la televizor, şi îi trimit să se ducă dracu’ la muncă sau să citească câteva almanahe, să vadă exact ce înseamnă şi ce poate să cuprindă un capitol bugetar.
Sunt oameni tineri, oameni care sunt prezenţi aici în faţă şi pe care vreau să le mulţumesc.
De când mă ştiu eu copil, mă urcam în pom şi mâncam corcoduşi.
Eu am să-l scot pe Gigi Becali din politică, pentru că Gigi Becali m-a scos pe mine din sărite.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu