Andreea Tonciu o desfiinteaza pe Ramona Gabor

miercuri, 10 iunie 2009

Dupa ce a fost demisa in direct de Adriana Bahmuteanu,Andreea Tonciu revine in vizorul presei cu niste declaratii malitioase pe care le face asupra colegelor de breasla.Intrebata ce parere are despre Ramona Gabor,aceasta vorbeste numai de rau asteptand parca o ocazie de o desfiinta pe sora Monicai.Se pare ca in ultima vreme scandalul troneaza in randul surorilor Gabor!

Reporter: Este adevărat că ai avut o aventură de doar o noapte cu Gabi, actualul iubit al Ramonei Gabor?

Andreea Tonciu:
Nu este adevărat. Eu şi cu băiatul ăsta am fost împreună vreo 3-4 luni. Nu ştiu de ce se bagă domnişoara Ramona în seamă şi nu ştiu ce vrea să rezolve cu asta. Ştiu că ei îi pla-ce publicitatea, dar să vedem cum o să iasă din gura mea, dacă tot i-a plăcut să se ia de mine.

Reporter:
Cât de bine îl cunoşti pe Gabi?
Andreea Tonciu: Foarte bine îl cunosc. Îi cunosc foarte bine şi familia.

Reporter:
I-ai zis Ramonei Gabor să aibă grijă, că lui îi place să joace în cazinouri?
Andreea Tonciu: Fata asta e o moldoveancă mincinoasă, careia îi place să bage de la ea.

Reporter:
De ce crezi că face lucrurile astea? Are ceva cu tine?
Andreea Tonciu:
Hai să-ţi zic cum stau treburile. Gabi, şi în ziua de azi mă mai caută şi mă sună să mă vadă măcar cinci minute, ai înţeles? Poate i-o fi văzut mesajele către mine în telefonul lui. Eu am acum o altă relaţie, şi, de când sunt cu această persoană, nu l-am mai căutat şi nici nu i-am mai răspuns la telefon.

Reporter:
Şi atunci?
Andreea Tonciu: Păi, dacă Ramona s-a pus cu mine, o să-i pară rau. Pe mine nu mă face o moldoveancă incultă, venită din fundul Moldovei, care are şi o grămadă de fiţe. Păi, există vreun grad de comparaţie între mine şi ea? Umblă beată prin cluburi, se pupă cu toată lumea, nu are bani nici de chirie, dar stă într-un cartier rezidenţial? A făcut-o şi pe sora ei, Monica Columbeanu, de râs. Comportamentul ei e al unei femei uşoare.

Reporter:
Cu cine se pupă prin cluburi?
Andreea Tonciu:
Păi, inclusiv cu Adi Pescariu, make-up artistul care ne machiază la prezentări.

Reporter:
La ce televiziune lucrezi acum?
Andreea Tonciu:
O să încep din octombrie să prezint matinalul la Canal 1.
sursa:libertatea.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu