Monica Columbeau, fillmata facut sex oral!

joi, 25 februarie 2010

In ultima vreme casnicia dintre Monica si Irinel Columbeanu a fost pusa sub semnul intrebarii din cauza aparitiilor a mai multor domnisoare blonde sau a unor soferi "model". De multe ori, Monica a fost vazuta intrand in apartamentul celor doi din zona Victoriei, fapt confirmat chiar de ea in care admitea ca locuieste singura in Bucuresti si nu impreuna cu familia sa la Izvorani.
Toate planurilor de marire a familiei Columbeanu au fost spulberate de un nou scandal sexual in care protagonista este chiar supermodelul.
In timpul emisiunii "Access Direct"au fost prezentate mai multe fotografii cu Monica in timpul unei partide de sex oral.Se pare ca filmuletul a fost facut in urma cu patru ani cu putin inainte ca Irinel sa o ia de sotie.
In ceea ce priveste identitatea barbatului din poze, pana acum nu s-a aflat cine este insa sigur aceasta stire a facut-o pe Monica sa isi spune opinia si sa declare:
"Nu sunt sigură că nu vom divorţa. În viaţă nu sunt sigură de nimic. Eu nu-mi doresc să divorţez, îmi place statutul de femeie măritată. Oricum, vreau să fiu din nou mamă, iar următorul meu copil va fi, cu siguranţă, al lui Iri. Pentru că eu numai cu el sunt acum"

Sa speram totusi ca, cu aceasta ocazia hipermodelul international si bussiness woman s-a mai gandi de zece ori inainte sa mai apara ridicol intr-o emisiune de televiziune dupa acest incident total penibil!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Din cite cunosc, relatia de casatorie dintre Moni si Iri, e consumata demult. Am inteles ca sint separati, din unele surse care i-au citat. Casnicia lor se pare ca este de fatada, deci ne putem astepta la o ruptura. Probabil ca timpul va lamuri lucrurile.

Trimiteți un comentariu