2010, anul dezastrelor naturale devastatoare?!

sâmbătă, 27 februarie 2010
Anul 2010 a continuat dezastrele naturale iar cumtremurele de peste 8 grade pe scara Richter au inceput a fi la ordinea zilei.Cel mai recent cutremur violent a avut loc pe data de 27 februarie in Chile in jurul orei 6:34 am ora locala la o adancime de 50 km.Epicentrul cutremurului a fost situat la 99 km nord-vest de localitatea Chillan, in zona coastei Oceanului Pacific.
In urma seismului mai multe cladiri au fost complet distruse iar un prim bilant indica 17 victima, iar numarul acesta creste ingrijorator pe moment ce trece mai mult timp de la dezastru.
Zona chiliana,de-a lungul timpului a fost afectata de mai multe cutremure devastatoare, unul din cel mai puternic prodacandu-se la 25 ianuarie 1939 cand orasul Chillan a fost complet distrust de seismul cu magnitudinea 7,8-8,3 pe scara Richter.
Cel mai puternic cumtremur s-a produs insa pe data de 22 mai 1960, fiind cel mai puternic seism vreodata inregistrat pe plan mondial.
De fapt, cutremurul din 22 mai 1960 a fost "varful unei crize seismice cu durata de circa 10 zile, care a inclus mai multe cutremure majore succesive, cu magnitudini de 7-8,7. Seismul din 22 mai 1960 a provocat moartea a peste 1600 de persoane.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Ti-am trimis un mail pe arvatraluca@yahoo.com . Ti-am sugerat, de oarece folosesti numele unei vedete, sa-ti faci cunoscuta identitatea ca autor al blogului, ca sa stim si noi cu cine vorbim. Sper sa iei in vedere sugestia mea, de oarece am mai gasit un blog, acum ceva timp, tot Raluca Arvat, al altei persoane. Poate nu te deranjaza si i-ti afisezi profilul. I-ti multumesc pentru intelegere, si pentru postarile mai dese. Sint interesante, si te urmaresc cu placere. Daca doresti sa-mi comunici ceva, sau poti sa-mi trimiti 2 cuvinte despre identitatea ta, mailul meu este: tataruflorian@yahoo.com I-mi poti raspunde si aici pe blog, daca vrei. Mult noroc, si spor la scris.

Trimiteți un comentariu