Delia Matache demonstreaza ca a nu a consumat droguri

joi, 18 februarie 2010
Zilele acestea un nou scandal in lumea mondena bucuresteana s-a iscat din cauza unor afirmatii facute de fratelei Laurei Andresan, Razvan.Acesta a declarat faptul ca mai multe vedete autohtone printre care designerul Razvan Ciobanu si cantareata Delia Matache s-ar droga, cea din urma chiar platind 300 de euro pentru un gram de cocaina.
In urma acuzelor aduse, Delia si-a facut analizele de sange pentru a demonstra ca aceasta nu a consumat stupefiante, iar cu aceasta ocazia a oferit si un interviu pentru un ziar tabloid in care isi demonstra nevinovatia.

Libertatea: Ce te-a determinat să mergi la IML ca să scoţi acest certificat?
Delia: Am considerat că acuzaţiile acelui om îmi pot afecta cariera şi viaţa. Nu am vrut să fiu catalogată greşit.

Îl vei da în judecată?
Nu voi face acest lucru. Sunt de părere că nu el e principalul vinovat. Oricine se poate trezi să vorbească orice despre oricine. S-a greşit atunci când a fost luat în seamă.

«S-a greşit când a fost luat în seamă»

Te-ai drogat vreodată?
Nu, nu m-am drogat. Iată şi dovada.

Atunci de unde au apărut aceste bârfe cum că ai consuma substanţe interzise?
Cred că din cauza ochilor mei mari. Sunt aşa de la natură, nu din cauza substanţelor.

Consumi alcool?
Da, ocazional.

Când te-ai îmbătat ultima oară?
Nu mă îmbăt niciodată, pentru că nicicând nu depăşesc măsura la băutură. Îmi place să mă distrez, dar nu-mi pierd simţul realităţii.

Crezi că Răzvan Andreşan are ceva cu tine?
Cred că are ceva cu lumea mondenă, în general. Nu ştiu de unde-i vine ura, nu-l cunosc personal.

sursa: libertatea.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu