Daniela Crudu vorbeste despre Leo de la Strehaia

vineri, 14 ianuarie 2011

Scandalul dintre animatoarea matinalului de pe Antena 1 si "omul de afaceri" Leo de la Strehaia, a luat amploare in ultima saptamana din cauza unor bani primiti de domnisoara de "Mos Nicolae".Vazand ca gluma se ingroasa si ca toate ziarele de scandal, publica diverse sms-uri ale ei in care sunt implicati Razvan si producatoarea emisiunii "Neatza cu Razvan si Dani", Daniela Crudu a povestit printre lacrimi si sughituri cum ea a fost pacalita de Leo.
"Totul a fost o joacă. El m-a sunat şi a încercat să mă agaţe. Eu am intrat în jocul lui. M-a înnebunit cu faptul că vrea să îmi facă cadouri, că e galant, aşa că i-am dat contul meu, în joacă, să văd ce face. El mi-a virat în cont 5.000 de lei. Nu i-am cerut eu, a fost un cadou din partea lui(...)Nu este adevărat că mi-a dat 10.000 de euro. Omul ăsta minte fără să clipească. El mi-a promis că îmi ia maşină, casă, mă temeam că îmi face cort în faţa blocului(...)Am fost o singură dată la el acasă, însă nu am avut o relaţie fizică. Când am aflat cine este, m-am speriat şi nu am vrut să mai am nicio legătură cu el. Atunci el a mi-a cerut banii înapoi. Eu am vrut să îi dau banii, dar el s-a răzgândit. Probabil că acum vrea să se răzbune pentru că nu am vrut să am o relaţie cu el".

sursa a1.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu