Cristi Minculescu nu este tatal biologic ai gemenilor

marți, 5 mai 2009
Primul sot al Rodicai Minculescu,Adrian Rosu vine cu o declaratie socanta,aceea ca gemenii lui Cristi sunt de fapt ai lui.Adrian Rosu(57)a fost casatorit cu Rodica(53)timp de noua ani din care au rezultat cei doi gemeni pe care insa i-a crescut celebrul cantaret.
Fostul sot,stabilit de multi ani in Canada declara"Mă numesc Adrian Roşu şi am fost căsătorit cu Rodica(actual Minculescu) timp de 9 ani. Împreună avem doi copii, gemenii Mădălina Ioana Roşu şi Bogdan Florin Roşu(...)Rodica a încurajat în toţi aceşti ani relaţiile între mine şi copii, cum e şi normal, iar eu, la rândul meu, am făcut tot ce am putut să influenţez şi să contribui la creşterea lor. (...) Îl cunosc pe Cristi şi sunt convins că îi iubeşte pe Mădălina şi pe Florin ca pe copiii lui şi că, la rândul lor, Mădălina şi Florin, care nu mai sunt copii, îl iubesc ca pe un tată. Îl respect pentru modul cum s-a ocupat de copiii mei”.
Aceasta veste nu prea isi avea locul,avand in vedere faptul ca pentru cei doi copii Cristi Minculescu este adevaratul tata,dovada fiind si dorinta gemenilor de a-si schimba numele din Rosu in Minculescu“La vârsta de 19 ani (deci abia în 1997 - n.r.), Mădălina şi Florin şi-au schimbat numele în Minculescu. Mama mea, Viorica Roşu, Dumnezeu s-o ierte, care i-a găzduit la Mediaş în vacanţele de vară, s-a îmbolnăvit în ziua în care a aflat că şi-au schimbat numele. A auzit, dar nu de la ei, pentru că ei nu au avut curajul să-i mărturisească şi să îşi asume faptele”.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu